هدایت شده از ' دیالوگهایحـق :
⿻ - تو شبیه اون زخمی هستی که روی دستمه ؛
دیگه درد نمیکنه ها ولی نگاه کرده بهش منو ناراحت میکنه .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آرام بودنم از سر آسودگی نیست؛ حوصله رنج کشیدن را هم ندارم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگر قرار باشد همیشه در حال تلاش کردن
برای این باشم که بگویم « من وجود دارم »
ترجیح می دهم فراموش شوم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
از خیابان میگذرم ، اما این بار دستی نیست که من را نگه دارد.
_ هر دو در نهایت میمیرند
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰