eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
آرام بودنم از سر آسودگی نیست؛ حوصله رنج کشیدن را هم ندارم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و در نهایت شما عاشق کسی میشید که قشنگ تر نگاهتون میکنه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگر قرار باشد همیشه در حال تلاش کردن برای این باشم که بگویم « من وجود دارم » ترجیح می دهم فراموش شوم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
از خیابان میگذرم ، اما این بار دستی نیست که من را نگه دارد. _ هر دو در نهایت می‌میرند 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من پذیرفتم، ولی بازهم هردفعه بابت‌ش گریه‌کردم :)!- 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
به همان درد بمیری که مرا زخم زدی!.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یـکـی در بـودن او خـیـانـت مـیکـنـد دیـگـری در نـبـود او وفـادار اسـت!:) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰