اگر قرار باشد همیشه در حال تلاش کردن
برای این باشم که بگویم « من وجود دارم »
ترجیح می دهم فراموش شوم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
از خیابان میگذرم ، اما این بار دستی نیست که من را نگه دارد.
_ هر دو در نهایت میمیرند
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یـکـی در بـودن او خـیـانـت مـیکـنـد
دیـگـری در نـبـود او وفـادار اسـت!:)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
وقتی داری از تغییر رفتارم ناراحت میشی به اینکه ممکنه دلیلش خودت باشی هم فکرکن !
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
حذفت میکنم. چون حوصله ندارم رفتار درستی که باید تو خونتون یاد میگرفتی رو یادت بدم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نوشته بود :
دارندهٔ اصـل و نصـب حتی در دشمنی هم بزرگوار است .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰