یـکـی در بـودن او خـیـانـت مـیکـنـد
دیـگـری در نـبـود او وفـادار اسـت!:)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
وقتی داری از تغییر رفتارم ناراحت میشی به اینکه ممکنه دلیلش خودت باشی هم فکرکن !
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
حذفت میکنم. چون حوصله ندارم رفتار درستی که باید تو خونتون یاد میگرفتی رو یادت بدم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نوشته بود :
دارندهٔ اصـل و نصـب حتی در دشمنی هم بزرگوار است .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
حتی بتمنم اندازه من فکر نمیکرد که وظیفه داره همه چیو درست کنه و همه رو نجات بده.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
هدایت شده از ' دیالوگهایحـق :
وقتی داری از تغییر رفتارم ناراحت میشی به اینکه ممکنه دلیلش خودت باشی هم فکرکن !
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰