برایت بی الف خواهم فقط فردای بهتر را
اما تو آرزو کردی جهانم بی الف باشد..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدمی هستم که وقتی خودمو از کسی جدا ببینم اگه برای درمان زخم هام تمام راه ها به اون ختم بشه حاضرم از درد بمیرم اما دیگه سمت اون آدم نرم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
روز دختر بود و من دختر خوشگلهی کسی نبودم؛ آیا این در شان اشرف مخلوقاته؟
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
باور نمیکنند که مـن گریه میکنم
دریا اگر گریست مشخص نمیشود
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰