روز دختر بود و من دختر خوشگلهی کسی نبودم؛ آیا این در شان اشرف مخلوقاته؟
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
باور نمیکنند که مـن گریه میکنم
دریا اگر گریست مشخص نمیشود
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
چه میدانم
حتما دوست داشتنی نیستم دیگه ؛
وگرنه چطور ممکنه یه نفر هم نباشه که برای بودن کنار من تلاش کنه ؟
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
.
برای بچههاتون رفیق باشید نه بازجو و زندانبان؛ اینجوری پیش شما احساس امنیت میکنن، باهاتون حرف دلشونو میزنن، از آدمای ناامن طلب محبت نمیکنن...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰