eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
63 ویدیو
3 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
باور نمی‌کنند که مـن گریه می‌کنم دریا اگر گریست مشخص نمی‌شود 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدم را درد است که به تـفکر میرساند ربطی به سن ندارد. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
کارم چو زلف یار پریشان و درهم‌ است 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
از تو چه پنهان هنوزم گاهی دلم برای خودم تنگ میشود 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مارا از مرگ میترسانند، انگار که ماه زنده اییم.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
چه میدانم حتما دوست داشتنی نیستم دیگه ؛ وگرنه چطور ممکنه یه نفر هم نباشه که برای بودن کنار من تلاش کنه ؟ 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
. برای بچه‌هاتون رفیق باشید نه بازجو و زندان‌بان؛ اینجوری پیش شما احساس امنیت می‌کنن، باهاتون حرف دل‌شون‌و می‌زنن، از آدمای ناامن طلب محبت نمی‌کنن... 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
کی گفته ایران زیبایی نداره؟ یکیش خودم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو زیباترین حزن من بودی. عزیزترین زخمم بودی. و این که با افعال گذشته از تو یاد می‌کنم، غم‌انگیزترین شکل انقراض است که برگزیده‌ام. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
فراموش کردنت سخت نبود، من نمیخواستم از یادم بری. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰