چه میدانم
حتما دوست داشتنی نیستم دیگه ؛
وگرنه چطور ممکنه یه نفر هم نباشه که برای بودن کنار من تلاش کنه ؟
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
.
برای بچههاتون رفیق باشید نه بازجو و زندانبان؛ اینجوری پیش شما احساس امنیت میکنن، باهاتون حرف دلشونو میزنن، از آدمای ناامن طلب محبت نمیکنن...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو زیباترین حزن من بودی. عزیزترین زخمم بودی. و این که با افعال گذشته از تو یاد میکنم، غمانگیزترین شکل انقراض است که برگزیدهام.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یاد تو زنده است در اعماقِ قلبِ من
پروانهایست مرده در آغوش کهربا
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰