چه میدانم
حتما دوست داشتنی نیستم دیگه ؛
وگرنه چطور ممکنه یه نفر هم نباشه که برای بودن کنار من تلاش کنه ؟
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
.
برای بچههاتون رفیق باشید نه بازجو و زندانبان؛ اینجوری پیش شما احساس امنیت میکنن، باهاتون حرف دلشونو میزنن، از آدمای ناامن طلب محبت نمیکنن...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو زیباترین حزن من بودی. عزیزترین زخمم بودی. و این که با افعال گذشته از تو یاد میکنم، غمانگیزترین شکل انقراض است که برگزیدهام.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یاد تو زنده است در اعماقِ قلبِ من
پروانهایست مرده در آغوش کهربا
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
بابا من خیلی آدم احساسی و آسیب پذیریم نمیفهمم چرا هرکی منو میبینه میگه "مگه تو چیزیم برات مهمه؟"هست، برای من خیلی چیزا مهمه. فقط یکم سفت بنظر میام از دور.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰