eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
کی گفته ایران زیبایی نداره؟ یکیش خودم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو زیباترین حزن من بودی. عزیزترین زخمم بودی. و این که با افعال گذشته از تو یاد می‌کنم، غم‌انگیزترین شکل انقراض است که برگزیده‌ام. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
فراموش کردنت سخت نبود، من نمیخواستم از یادم بری. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یاد تو زنده است در اعماقِ قلبِ من پروانه‌ای‌ست مرده در آغوش کهربا 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دلتنگ تصوری‌ام که ازت دارم، دلتنگ خودت نه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
گر بگویم که تو در خون منی بهتان نیست:) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
بابا من خیلی آدم احساسی و آسیب پذیریم نمیفهمم چرا هرکی منو میبینه میگه "مگه تو چیزیم برات مهمه؟"هست، برای من خیلی چیزا مهمه. فقط یکم سفت بنظر میام از دور. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مادری کرد برای سه امامش زینب پس ولایت به پرستاری او پا برجاست زینب اگر نبود کتاب خدا نبود یک یاحسین بر لب ما و شما نبود بیخود که نیست عاشق و مجنون زینبیم این یا حسین را همه مدیون زینبیم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰