تو زیباترین حزن من بودی. عزیزترین زخمم بودی. و این که با افعال گذشته از تو یاد میکنم، غمانگیزترین شکل انقراض است که برگزیدهام.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یاد تو زنده است در اعماقِ قلبِ من
پروانهایست مرده در آغوش کهربا
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
بابا من خیلی آدم احساسی و آسیب پذیریم نمیفهمم چرا هرکی منو میبینه میگه "مگه تو چیزیم برات مهمه؟"هست، برای من خیلی چیزا مهمه. فقط یکم سفت بنظر میام از دور.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مادری کرد برای سه امامش زینب
پس ولایت به پرستاری او پا برجاست
زینب اگر نبود کتاب خدا نبود
یک یاحسین بر لب ما و شما نبود
بیخود که نیست عاشق و مجنون زینبیم
این یا حسین را همه مدیون زینبیم
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اینکه با هم حرف نمیزنیم دلیل نمیشه که بهت فکر نکنم، من فقط سعی دارم ازت فاصله بگیرم چون میدونم که نمیتونم داشته باشمت.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰