eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
بابا من خیلی آدم احساسی و آسیب پذیریم نمیفهمم چرا هرکی منو میبینه میگه "مگه تو چیزیم برات مهمه؟"هست، برای من خیلی چیزا مهمه. فقط یکم سفت بنظر میام از دور. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مادری کرد برای سه امامش زینب پس ولایت به پرستاری او پا برجاست زینب اگر نبود کتاب خدا نبود یک یاحسین بر لب ما و شما نبود بیخود که نیست عاشق و مجنون زینبیم این یا حسین را همه مدیون زینبیم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
«در دوست داشتن تو، خودم را خیلی رنجاندم.‌» ‌𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اینکه با هم حرف نمیزنیم دلیل نمیشه که بهت فکر نکنم، من فقط سعی دارم ازت فاصله بگیرم چون میدونم که نمیتونم داشته باشمت. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خیلی جاها حسم بهم دروغ نمیگفت این خودم بودم که نمیخواستم باور کنم . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
واقعا هر جور حساب میکنم دیگه هیچوقت قرار نیست بتونم هیچکیو باور کنم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
روسری فهمیده دارد صبر من سر می‌رود ، نم‌نم و با ناز هی دارد عقب‌تر می‌رود . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰