eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
364 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
«در دوست داشتن تو، خودم را خیلی رنجاندم.‌» ‌𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اینکه با هم حرف نمیزنیم دلیل نمیشه که بهت فکر نکنم، من فقط سعی دارم ازت فاصله بگیرم چون میدونم که نمیتونم داشته باشمت. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خیلی جاها حسم بهم دروغ نمیگفت این خودم بودم که نمیخواستم باور کنم . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
واقعا هر جور حساب میکنم دیگه هیچوقت قرار نیست بتونم هیچکیو باور کنم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
روسری فهمیده دارد صبر من سر می‌رود ، نم‌نم و با ناز هی دارد عقب‌تر می‌رود . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دیگه نمیتونم در بارت رویا پردازی کنم، شاید واقعا فراموش شدی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
صد پیامک دادم و یک بار هم پاسخ نداد ، ای بسوزد چون دل من سیم‌ کارت دائمش . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اشکالی ندارد . . می‌گذرد ، همیشه می‌گذرد . اما نمی‌دانم وقتی بگذرد ، از من چه باقی می‌ماند . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شبتـون پر آرامــش ♥️..