اینکه با هم حرف نمیزنیم دلیل نمیشه که بهت فکر نکنم، من فقط سعی دارم ازت فاصله بگیرم چون میدونم که نمیتونم داشته باشمت.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خیلی جاها حسم بهم دروغ نمیگفت این خودم بودم که نمیخواستم باور کنم .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
واقعا هر جور حساب میکنم دیگه هیچوقت قرار نیست بتونم هیچکیو باور کنم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
روسری فهمیده دارد صبر من سر میرود ،
نمنم و با ناز هی دارد عقبتر میرود .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دیگه نمیتونم در بارت رویا پردازی کنم، شاید واقعا فراموش شدی.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
صد پیامک دادم و یک بار هم پاسخ نداد ،
ای بسوزد چون دل من سیم کارت دائمش .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اشکالی ندارد . .
میگذرد ، همیشه میگذرد .
اما نمیدانم وقتی بگذرد ، از من چه باقی میماند .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰