واقعا هر جور حساب میکنم دیگه هیچوقت قرار نیست بتونم هیچکیو باور کنم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
روسری فهمیده دارد صبر من سر میرود ،
نمنم و با ناز هی دارد عقبتر میرود .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دیگه نمیتونم در بارت رویا پردازی کنم، شاید واقعا فراموش شدی.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
صد پیامک دادم و یک بار هم پاسخ نداد ،
ای بسوزد چون دل من سیم کارت دائمش .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اشکالی ندارد . .
میگذرد ، همیشه میگذرد .
اما نمیدانم وقتی بگذرد ، از من چه باقی میماند .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یکی از نشونههای آدم امن اینه که وقتی نقطه ضعفی از تو میدونه، هیچوقت علیهت ازش استفاده نمیکنه، حتی موقع دعوا.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰