اشکالی ندارد . .
میگذرد ، همیشه میگذرد .
اما نمیدانم وقتی بگذرد ، از من چه باقی میماند .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یکی از نشونههای آدم امن اینه که وقتی نقطه ضعفی از تو میدونه، هیچوقت علیهت ازش استفاده نمیکنه، حتی موقع دعوا.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
گفتم بده از کنج لبت بوسه و گفتا ،
ترسم سر پیری مرض قند بگیری .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آن بچهی مذهبی دلم را بُرده ،
با تکه کلام خیره انشاءالله .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰