خواستم از غم ِتو دل بکنم جانم رفت ،
تو به اندازهٔ یک روح بدهکار منی .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مادرم گفت که عاشق نشوی، گفتم چشم
چشمهای تو مرا بیخبر از چشمم کرد...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تعریف هیچکس و هیچ جا نکنید، بعد یه مدت ذات واقعیشو نشون میده
شما میمونی و کلی شرمندگی پیش کسایی که از خوبی های طرف بهشون گفتین.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
بی معرفتی از بيشعوری دردناكتره وقتی طرفت بيشعوره دست خودش نيست ولی بی معرفتی كاملا اگاهانس و اينه كه آزار ميده.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شبِ دلکندنت میپرسم آیا بازمیگردی؟
جوابت هرچه باشد، بر سوالِ خویش میگریم
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
چشم و ابروی خشن از بس که می اید به تو
گاهی آدم عاشق نامهربونی می شود..!
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
استادی گفت : توانا بود هر که ؟!
دانشجویی گفت :
"توانا بود هرکه دارا بود"
ز ثروت دل پیر برنا بود
تهیدست به جایی نخواهد رسید
اگر چه شب و روز کوشا بود
ندانست فردوسی پاکزاد
که شعرش در این ملک بیجا بود
گر او را خبر بود از این روزگار
که زر بر همه چیز والا بود
نمیگفت آن شعر معروف را
"توانا بود هرکه دانا بود" !
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شبِ دلکندنت میپرسم آیا بازمیگردی؟
جوابت هرچه باشد، بر سوالِ خویش میگریم
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شبا دوتایی پای پیاده
بزنیم زیر بارون ، دوتا عاشق
خشخش برگا بوی نم خاک
دستمم ک تو دستای تو باشه:)))
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰