eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
شبِ دل‌کندنت می‌پرسم آیا بازمی‌گردی؟ جوابت هرچه باشد، بر سوالِ خویش می‌گریم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
چشم و ابروی خشن از بس که می اید به تو گاهی آدم عاشق نامهربونی می شود..! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
استادی گفت : توانا بود هر که ؟! دانشجویی گفت : "توانا بود هرکه دارا بود" ز ثروت دل پیر برنا بود تهی‌دست به جایی نخواهد رسید اگر چه شب و روز کوشا بود ندانست فردوسی پاکزاد که شعرش در این ملک بیجا بود گر او را خبر بود از این روزگار که زر بر همه چیز والا بود نمیگفت آن شعر معروف را "توانا بود هرکه دانا بود" ! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شبِ دل‌کندنت می‌پرسم آیا بازمی‌گردی؟ جوابت هرچه باشد، بر سوالِ خویش می‌گریم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شبا دوتایی پای پیاده بزنیم زیر بارون ، دوتا عاشق خش‌خش برگا بوی نم خاک دستمم ک تو دستای تو باشه:))) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
جسارتاً دوسـتـت دارم ، لطفا به دل بگیر... 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
قدر زر ، زرگر شناسد ؛ قدر زهرا را علی 🤍 ! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اینو دارم کاملا دلی و یهویی میگم.. یسری آدما، اصلا میان تو زندگیت که حالتو بهتر کنن، که کنارشون خودِ واقعیت باشی.. واقعا از آدمایی ک همچین وایبی بهم میدن تشکر میکنم 🥲🦋
شهادت مظلومانه و جانسوز حضرت خانم فاطمه الزهرا علیه السلام بر مسلمانان تسلیت باد 🖤..
گفتم نبینم روی تو ، شاید فراموشت کنم شاید ندارد. بعد از این باید فراموشت کنم :) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰