آن که میخواهد غمی بردارد از روی دلم ،
کاش دل را از شکاف سینهام ، بیرون کند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
کار من چیست ؟ نشستن به روی زانوی تو .
کار تو چیست ؟ بگو ، شانه به موها مثلاً
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
بزرگسالی اینجوریه که فردای شبی که مُردی باید دوباره پاشی زندگی کنی
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تلاش کن اندوهت را دوست بداری ؛
شاید برود.
به رسم تمام چیزهایی که دوستداشتی و رفتند.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اما من برات ارزو میکنم :
وقتی مرگ اومد سراغت
زنده پیدات کنه .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰