تلاش کن اندوهت را دوست بداری ؛
شاید برود.
به رسم تمام چیزهایی که دوستداشتی و رفتند.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اما من برات ارزو میکنم :
وقتی مرگ اومد سراغت
زنده پیدات کنه .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
امروز از یکی پرسیدم بچگیتو دوست داشتی یا بزرگسالیتو؟
با اینکه سنی نداشت گفت بچگی سختی داشتم ،برای همین بزرگسالیمو..
غم چشاش منو نابود کرد
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
در آخـر کسـی رهایت میکند که
به او گفته بودی
از رهـا شدن خستهای .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مطمعن باش ک مهرت نرود از دل من
مگر آن روز که در خاک شود منزل من
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰