eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
تلاش کن اندوهت را دوست بداری ؛ شاید برود. به‌ رسم تمام چیزهایی که دوست‌داشتی و رفتند. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اما من برات ارزو میکنم : وقتی مرگ اومد سراغت زنده پیدات کنه . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
امروز از یکی پرسیدم بچگیتو دوست داشتی یا بزرگسالیتو؟ با اینکه سنی نداشت گفت بچگی سختی داشتم ،برای همین بزرگسالیمو.. غم چشاش منو نابود کرد 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
در آخـر کسـی رهایت میکند که به او گفته بودی از رهـا شدن خسته‌ای . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دیدن روی تو ای ماه تمنای من است 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و سرانجام دچار همان سرنوشتی می‌شوی که دچارش کردی.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو فکر کردی من ساده‌ام؟ روانی، من کنجدی‌ام. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مطمعن باش ک مهرت نرود از دل من مگر آن روز که در خاک شود منزل من 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰