یه مدت که بگذره میفهمی باید منتظر آدمای خوب باشی نه خوب شدن آدما.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
برای دوست داشتن من خیلی ترسو بودی
امشب باز مرورت کردم
بیشتر ازت بدم اومد
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگه یهروز نبودم
بدون کنار تو بودن
بهترین بخش زندگی من بود:)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من قوی نبودم ،من حتی شجاع هم نبودم
من مجبور بودم
اجبار آدم هارو نترس ک شجاع میکنه..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
این نهایتِ بدبختیِ ماست
که در خیابان راه میرویم
و چشم در اختیار ما نباشد ،
و ما در اختیار چشم باشیم ؛
یکی از خاصیتهایِ قطعیِ
عبادت واقعی ، تسلط انسان
بر شهواتش است . .
-شهیدمرتضیمطهری
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آن که میخواهد غمی بردارد از روی دلم ،
کاش دل را از شکاف سینهام ، بیرون کند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰