برای دوست داشتن من خیلی ترسو بودی
امشب باز مرورت کردم
بیشتر ازت بدم اومد
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگه یهروز نبودم
بدون کنار تو بودن
بهترین بخش زندگی من بود:)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من قوی نبودم ،من حتی شجاع هم نبودم
من مجبور بودم
اجبار آدم هارو نترس ک شجاع میکنه..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
این نهایتِ بدبختیِ ماست
که در خیابان راه میرویم
و چشم در اختیار ما نباشد ،
و ما در اختیار چشم باشیم ؛
یکی از خاصیتهایِ قطعیِ
عبادت واقعی ، تسلط انسان
بر شهواتش است . .
-شهیدمرتضیمطهری
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آن که میخواهد غمی بردارد از روی دلم ،
کاش دل را از شکاف سینهام ، بیرون کند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من کسیو از زندگیم پاک نمیکنم
بلکه خودشون تو تصادفی به اسم اعتماد حذف میشن .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰