eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
برای دوست داشتن من خیلی ترسو بودی امشب باز مرورت کردم بیشتر ازت بدم اومد 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگه یه‌روز نبودم بدون کنار تو بودن بهترین بخش زندگی من بود:) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من قوی نبودم ،من حتی شجاع هم نبودم من‌ مجبور بودم اجبار آدم هارو نترس ک شجاع میکنه.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و درنهایت ذات انسان ها تا وقتی پنهانه زیباست ! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
این نهایتِ بدبختیِ ماست ‌که ‌در خیابان راه می‌رویم ‌و چشم ‌در ‌اختیار ما نباشد ، ‌ ‌و ما در ‌اختیار ‌چشم باشیم ؛ ‌یکی از ‌خاصیت‌هایِ ‌قطعیِ ‌عبادت ‌‌واقعی ، تسلط ‌‌انسان ‌بر شهواتش است . . -شهیدمرتضی‌مطهری 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آن که می‌خواهد غمی بردارد از روی دلم ، کاش دل را از شکاف سینه‌ام ، بیرون کند .. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
گاهی نمیگذره حتی اگر بسیار گذشته‌ باشه.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من کسیو از زندگیم پاک نمیکنم بلکه خودشون تو تصادفی به اسم اعتماد حذف میشن . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰