این نهایتِ بدبختیِ ماست
که در خیابان راه میرویم
و چشم در اختیار ما نباشد ،
و ما در اختیار چشم باشیم ؛
یکی از خاصیتهایِ قطعیِ
عبادت واقعی ، تسلط انسان
بر شهواتش است . .
-شهیدمرتضیمطهری
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آن که میخواهد غمی بردارد از روی دلم ،
کاش دل را از شکاف سینهام ، بیرون کند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من کسیو از زندگیم پاک نمیکنم
بلکه خودشون تو تصادفی به اسم اعتماد حذف میشن .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی
کی بود؟ کجا رفت؟ چرا بود و چرا نیست..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
حال من خوب است،
به اندازه سیاهی روز یا شاید زیبایی خورشید در شب.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰