eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
من کسیو از زندگیم پاک نمیکنم بلکه خودشون تو تصادفی به اسم اعتماد حذف میشن . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی کی بود؟ کجا رفت؟ چرا بود و چرا نیست.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مامانت منتظر موفقیت توعه ناامیدش نکن:) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
حال من خوب است، به اندازه سیاهی روز یا شاید زیبایی خورشید در شب. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مهم نیست چند سالمه یا کجام من همیشه و همه‌جا به مامانم احتیاج دارم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و آرزو میکنم یک خبر خوب بشنوی از اونایی که بعدش آهنگ میذاری و کلی میرقصی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
«تو لیاقت آدمی رو داری که می‌دونه چقدر سخته که یکی مثل تو رو پیدا کنه.» 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰