من کسیو از زندگیم پاک نمیکنم
بلکه خودشون تو تصادفی به اسم اعتماد حذف میشن .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی
کی بود؟ کجا رفت؟ چرا بود و چرا نیست..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
حال من خوب است،
به اندازه سیاهی روز یا شاید زیبایی خورشید در شب.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مهم نیست چند سالمه یا کجام
من همیشه و همهجا به مامانم احتیاج دارم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و آرزو میکنم یک خبر خوب بشنوی از اونایی که بعدش آهنگ میذاری و کلی میرقصی.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
«تو لیاقت آدمی رو داری که میدونه چقدر سخته که یکی مثل تو رو پیدا کنه.»
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰