eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
و آرزو میکنم یک خبر خوب بشنوی از اونایی که بعدش آهنگ میذاری و کلی میرقصی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
«تو لیاقت آدمی رو داری که می‌دونه چقدر سخته که یکی مثل تو رو پیدا کنه.» 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
ما از آنهایی که تسلایشان میدادیم، غمگین تر بودیم.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
زندگی عادی بلوط بود و من اون سنجاب توی عصریخبندان. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خر شرک حداقل بامزه بود خرای دور من فقط نفهمن 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یه وقتایی حس میکنیم بیشتر از سنمون دیدیم، بیشتر از عمرمون شکستیم، بیشتر از اون که باید، فکر کردیم، حرص خوردیم، تلاش کردیم، ساختیم... و واقعا دممون گرم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تراپیستم عجیب ترین جمله ی ممکن رو به من گفت: "‌می‌دونی چرا تغییر سخته؟ چون آدمی رنج آشنا رو به خوشی ناآشنا ترجیح می‌ده. از دایره امنت بیرون بیا." 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰