و آرزو میکنم یک خبر خوب بشنوی از اونایی که بعدش آهنگ میذاری و کلی میرقصی.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
«تو لیاقت آدمی رو داری که میدونه چقدر سخته که یکی مثل تو رو پیدا کنه.»
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یه وقتایی حس میکنیم بیشتر از سنمون دیدیم، بیشتر از عمرمون شکستیم، بیشتر از اون که باید، فکر کردیم، حرص خوردیم، تلاش کردیم، ساختیم...
و واقعا دممون گرم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تراپیستم عجیب ترین جمله ی ممکن رو به من گفت:
"میدونی چرا تغییر سخته؟ چون آدمی رنج آشنا رو به خوشی ناآشنا ترجیح میده.
از دایره امنت بیرون بیا."
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰