eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
زندگی عادی بلوط بود و من اون سنجاب توی عصریخبندان. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خر شرک حداقل بامزه بود خرای دور من فقط نفهمن 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یه وقتایی حس میکنیم بیشتر از سنمون دیدیم، بیشتر از عمرمون شکستیم، بیشتر از اون که باید، فکر کردیم، حرص خوردیم، تلاش کردیم، ساختیم... و واقعا دممون گرم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تراپیستم عجیب ترین جمله ی ممکن رو به من گفت: "‌می‌دونی چرا تغییر سخته؟ چون آدمی رنج آشنا رو به خوشی ناآشنا ترجیح می‌ده. از دایره امنت بیرون بیا." 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
يه سريا هستن كافيه به چشمات نگاه كنن، حتي اگه كلی هم بخندی باز ميگن چرا ناراحتی؟ همونايی كه حتی از نحوه‌ی تايپ كردنت تو چتا، از سكوت كردنت و نگاهت ميفهمن تو چته! من به اونا ميگم واقعی ترينام^^ ( N💗) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
سلاملکم بعد چند روز:)
محبوب من چنان خسته‌ام که اگر نیامدی هم به‌درک 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰