یه وقتایی حس میکنیم بیشتر از سنمون دیدیم، بیشتر از عمرمون شکستیم، بیشتر از اون که باید، فکر کردیم، حرص خوردیم، تلاش کردیم، ساختیم...
و واقعا دممون گرم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تراپیستم عجیب ترین جمله ی ممکن رو به من گفت:
"میدونی چرا تغییر سخته؟ چون آدمی رنج آشنا رو به خوشی ناآشنا ترجیح میده.
از دایره امنت بیرون بیا."
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
يه سريا هستن كافيه به چشمات نگاه كنن،
حتي اگه كلی هم بخندی باز ميگن چرا ناراحتی؟
همونايی كه حتی از نحوهی تايپ كردنت تو چتا،
از سكوت كردنت و نگاهت ميفهمن تو چته!
من به اونا ميگم واقعی ترينام^^
( N💗)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یوسف من چون زلیخا کور گشتم بیرُخت ،
باز روشن کن ز رویت چشم بینور مرا.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
از غزل هایم فقط خاکستری مانده بهجا
بیت های روشن و شعلهورم را باد برد
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰