eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
363 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
آشوب جهان و جنگ دنیا به کنار .. بحران ندیدن تو را من چه کنم ؟ :) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
صورتت را به چه تشبیه کنم در شعرم؟ ماه بیجا بکند مثل تو زیبا بشود ! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یچیزی فردا 22بهمنه.. 🧿👀 قابل توجه بعضیا
داشتم فکر میکردم یعنی خدا چقدر دوستم داشته که منو از گذشتم و تک تک آدماش یهو بیرون کشید و نجاتم داد ؟ 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
از روح‌هایِ سبک میترسم، همه چیز برایشان راحت است؛ دوستت دارند، رها می‌کنند و محو می‌شوند. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدم توی اعصاب خوردی‌هاش، چهار تا داد میزنه، در اتاق رو محکم‌ میکوبه به هم، ولی بازم گوشش به دره، که یکی بیاد در بزنه ببینه چی شده. آدم همیشه نیاز داره یکی نگاهش کنه از بیرون، که بفهمه درون دلش چه خبره، اگر این نبود که در رو محکم نمی‌بست، می‌بست؟! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰