eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
از روح‌هایِ سبک میترسم، همه چیز برایشان راحت است؛ دوستت دارند، رها می‌کنند و محو می‌شوند. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدم توی اعصاب خوردی‌هاش، چهار تا داد میزنه، در اتاق رو محکم‌ میکوبه به هم، ولی بازم گوشش به دره، که یکی بیاد در بزنه ببینه چی شده. آدم همیشه نیاز داره یکی نگاهش کنه از بیرون، که بفهمه درون دلش چه خبره، اگر این نبود که در رو محکم نمی‌بست، می‌بست؟! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
رفتن و فراموش شدن خیلی بهتر از موندن و بی ارزش شدنه . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
غمگینم مثل هوادارای پرسپولیس، چهار باخت پی‌در‌پی🚶🏻‍♀😂 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
زخمی که آدم را رشد ندهد ؛ از او یک هیولا می‌سازد.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و مدام با خودم اینگونه می گویم؛ آسان ساخته نشدی، که به راحتی ویران شوی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یکی بهم میگفت: «اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی؛اگه نمیتونی فراموشش کنی؛یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده» داشتم فکر میکردم راست میگه ها. شاید قشنگ‌ترین نوع دلبستگی همین باشه که روحت گیر اون آدم باشه جوری که دلت بخواد تو لحظه لحظه‌ی زندگیت،تو خوشحالیت، تو شادیات، تو ناراحتیت، تو غم هات باشه! یکی که همیشگی باشه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰