eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
غمگینم مثل هوادارای پرسپولیس، چهار باخت پی‌در‌پی🚶🏻‍♀😂 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
زخمی که آدم را رشد ندهد ؛ از او یک هیولا می‌سازد.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و مدام با خودم اینگونه می گویم؛ آسان ساخته نشدی، که به راحتی ویران شوی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یکی بهم میگفت: «اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی؛اگه نمیتونی فراموشش کنی؛یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده» داشتم فکر میکردم راست میگه ها. شاید قشنگ‌ترین نوع دلبستگی همین باشه که روحت گیر اون آدم باشه جوری که دلت بخواد تو لحظه لحظه‌ی زندگیت،تو خوشحالیت، تو شادیات، تو ناراحتیت، تو غم هات باشه! یکی که همیشگی باشه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
باگ آدمیزاد اینه که: همونی که میتونه تو رو از تاریکی نجات بده، می‌تونه دوباره پرتت کنه همونجا... 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
ولـی اون دوست‌هایی که.. همو درک میکنند بدون توجه به فرسخ‌ها فاصـله بینشون :)))) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰