و مدام با خودم اینگونه می گویم؛
آسان ساخته نشدی، که به راحتی ویران شوی.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
یکی بهم میگفت:
«اگه تو تمام لحظات تصورش میکنی؛اگه نمیتونی فراموشش کنی؛یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده»
داشتم فکر میکردم راست میگه ها.
شاید قشنگترین نوع دلبستگی همین باشه
که روحت گیر اون آدم باشه جوری که دلت بخواد تو لحظه لحظهی زندگیت،تو خوشحالیت، تو شادیات، تو ناراحتیت، تو غم هات باشه!
یکی که همیشگی باشه.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
باگ آدمیزاد اینه که:
همونی که میتونه تو رو از تاریکی نجات بده،
میتونه دوباره پرتت کنه همونجا...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
ولـی اون دوستهایی که..
همو درک میکنند بدون توجه به فرسخها فاصـله بینشون :))))
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
' دیالوگهایحـق :
ولـی اون دوستهایی که.. همو درک میکنند بدون توجه به فرسخها فاصـله بینشون :)))) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
فاصله؟؟؟
هر لحظه انگار کنارمی:)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
' دیالوگهایحـق :
فاصله؟؟؟ هر لحظه انگار کنارمی:) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
از دور در آغوش میگیرمت ؛
گویی ك [ همیشه ] پیشم خواهی ماند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
' دیالوگهایحـق :
از دور در آغوش میگیرمت ؛ گویی ك [ همیشه ] پیشم خواهی ماند .. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو خوشگل منی بندبند جوون منی😂❤️🩹
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
فدای سرت خیلی عبارت زیبا و گرمیه و انگار با بیانش داری به فرد اطمینان خاطر میدی که تو مهمتر از یه اشتباه هستی.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
زاویه دید چیز عجیبیه،
وقتی از یکی بدت میاد، خوبیاشو نمیبینی،
وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمیبینی .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰