ولـی اون دوستهایی که..
همو درک میکنند بدون توجه به فرسخها فاصـله بینشون :))))
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
' دیالوگهایحـق :
ولـی اون دوستهایی که.. همو درک میکنند بدون توجه به فرسخها فاصـله بینشون :)))) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
فاصله؟؟؟
هر لحظه انگار کنارمی:)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
' دیالوگهایحـق :
فاصله؟؟؟ هر لحظه انگار کنارمی:) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
از دور در آغوش میگیرمت ؛
گویی ك [ همیشه ] پیشم خواهی ماند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
' دیالوگهایحـق :
از دور در آغوش میگیرمت ؛ گویی ك [ همیشه ] پیشم خواهی ماند .. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو خوشگل منی بندبند جوون منی😂❤️🩹
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
فدای سرت خیلی عبارت زیبا و گرمیه و انگار با بیانش داری به فرد اطمینان خاطر میدی که تو مهمتر از یه اشتباه هستی.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
زاویه دید چیز عجیبیه،
وقتی از یکی بدت میاد، خوبیاشو نمیبینی،
وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمیبینی .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو چه میدانی ..
آدمی که به یک نقطه خیره مانده و به موسیقی دلخواهش گوش میدهد؛
در آن نقطه که به آن خیره شده ، چه چیزهایی میبیند و میشوند و چه چیزهایی احساس میکند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نتوانستم که بگویم دلم اینجا مانده است ،
من پی گمشدهام آمدهام ارغوانم را میخواهم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو ایران ِباستـان بی حجـابی و برهنگـی
علامت ِکنیـزان و بردگان جامعـه بوده . . .
و حجـاب ،نمادِ اشراف و ایرانیـان اصیل !
حالا من آریایی ام یا تو؟ :))
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰