eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
362 عکس
64 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
فدای سرت خیلی عبارت زیبا و گرمیه و انگار با بیانش داری به فرد اطمینان خاطر میدی که تو مهمتر از یه اشتباه هستی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
‌ ‌ ‌‌‌‌‌زاویه دید چیز عجیبیه، ‌وقتی از یکی بدت میاد، خوبیاشو نمی‌بینی، ‌وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمی‌بینی . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو چه میدانی .. آدمی که به یک نقطه خیره مانده و به موسیقی دلخواهش گوش میدهد؛ در آن نقطه که به آن خیره شده ، چه چیزهایی میبیند و میشوند و چه چیزهایی احساس میکند .. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نتوانستم که بگویم دلم اینجا مانده است ، من پی گمشده‌ام آمده‌ام ارغوانم را میخواهم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو ایران ِباستـان بی حجـابی و برهنگـی‌ علامت ِکنیـزان و بردگان جامعـه بوده . . . و حجـاب ،نمادِ اشراف و ایرانیـان اصیل ! حالا من آریایی ام یا تو؟ :)) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
بچه ها مراقب خودتون باشین 🤍
❤️‍🩹🫂🇮🇷
اللهمَّ اجْعَل قائدنا و سَیدنا السَیّد علی‌ الخامنه‌ای فـی دِرعِـکَ الحَصینَةِ الَّتـی تَجْعَـلُ فیها مَن تُریـد. بِحَق فاطِمَهَ وَ ابیها وَ بَعلِها و بَنیها وَ السِّرِ المُستَودَعِ فیها بِعَددِ ما احْاطَ بِه عِلْمُکَ 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
برای سلامت رهبر عزیزمون هرچقدر که میتونین ایت‌الکرسی بخونین و صلوات بفرستید ❤️🙏🏻..