زاویه دید چیز عجیبیه،
وقتی از یکی بدت میاد، خوبیاشو نمیبینی،
وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمیبینی .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو چه میدانی ..
آدمی که به یک نقطه خیره مانده و به موسیقی دلخواهش گوش میدهد؛
در آن نقطه که به آن خیره شده ، چه چیزهایی میبیند و میشوند و چه چیزهایی احساس میکند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نتوانستم که بگویم دلم اینجا مانده است ،
من پی گمشدهام آمدهام ارغوانم را میخواهم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو ایران ِباستـان بی حجـابی و برهنگـی
علامت ِکنیـزان و بردگان جامعـه بوده . . .
و حجـاب ،نمادِ اشراف و ایرانیـان اصیل !
حالا من آریایی ام یا تو؟ :))
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اللهمَّ اجْعَل قائدنا و سَیدنا السَیّد علی الخامنهای فـی دِرعِـکَ الحَصینَةِ الَّتـی تَجْعَـلُ فیها مَن تُریـد.
بِحَق فاطِمَهَ وَ ابیها وَ بَعلِها و بَنیها وَ السِّرِ المُستَودَعِ فیها بِعَددِ ما احْاطَ بِه عِلْمُکَ
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
برای سلامت رهبر عزیزمون هرچقدر که میتونین ایتالکرسی بخونین و صلوات بفرستید ❤️🙏🏻..
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خداحفظت کنه عزیزِ من :)
˹ 𝐄𝖻︎𝐭𝖾𝐝𝗂𝐚𝐥𝗈𝐭g | دیـٰـالوگ ˼