تو چه میدانی ..
آدمی که به یک نقطه خیره مانده و به موسیقی دلخواهش گوش میدهد؛
در آن نقطه که به آن خیره شده ، چه چیزهایی میبیند و میشوند و چه چیزهایی احساس میکند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
نتوانستم که بگویم دلم اینجا مانده است ،
من پی گمشدهام آمدهام ارغوانم را میخواهم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو ایران ِباستـان بی حجـابی و برهنگـی
علامت ِکنیـزان و بردگان جامعـه بوده . . .
و حجـاب ،نمادِ اشراف و ایرانیـان اصیل !
حالا من آریایی ام یا تو؟ :))
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اللهمَّ اجْعَل قائدنا و سَیدنا السَیّد علی الخامنهای فـی دِرعِـکَ الحَصینَةِ الَّتـی تَجْعَـلُ فیها مَن تُریـد.
بِحَق فاطِمَهَ وَ ابیها وَ بَعلِها و بَنیها وَ السِّرِ المُستَودَعِ فیها بِعَددِ ما احْاطَ بِه عِلْمُکَ
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
برای سلامت رهبر عزیزمون هرچقدر که میتونین ایتالکرسی بخونین و صلوات بفرستید ❤️🙏🏻..
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خداحفظت کنه عزیزِ من :)
˹ 𝐄𝖻︎𝐭𝖾𝐝𝗂𝐚𝐥𝗈𝐭g | دیـٰـالوگ ˼
تو تاریخ بنویسید رهبر ما توی محل کارش شهید شد ولی رهبر یه عده پفیوز وطن فروش پشت شیشه ضد گلوله بود مقایسه یه مرد با یه اپستین زاده اشتباهه
خیلی دروغ بستید به این مرد هیچکدومتون رو نمیبخشیم