من از نبودن کسی ناراحت نمیشم، فقط بابت اعتمادی که از بین رفت و احساسی
که حیف شد، غمگین میشم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
بیا دیگر به تاثیر مُسَکِنها نیازی نیست
میان کل داروها فقط چشمت اثر دارد
- علی صفری
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
در آخـر کسـی رهایت میکند که
به او گفته بودی
از رهـا شدن خستهای .
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم ، احساس میکنم به آنچه رخ داده است ، خیانت میکنم ...
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰