شده در اوج جوانی با همین ظاهر شاد
تا گلو پیر کسی باشی و قسمت نشود؟
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خطاب به خانواده پدریم:
لازم باشه همتونو فدای یهتارِ موی مامانم میکنم:)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
سلاحی برای کشتن به همراه داری؟
- دلتنگی دارم، مرا میکشد.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
حس میکنم آدمهایی که ازجان بیشتر دوست میداشتم شون دیگه آدمهای زندگیم نیستن:)
کاملا متوجه میشم که دوست ندارن کنار من باشن و هیچ کاری جز فاصله گرفتن از دستم برنمیاد ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من فکر میکردم سالها باید
یکی یکی سپری شوند تا هر بار آدم
یک سال بزرگتر شود
اما اینطور نیست
این اتفاق یک شبه رخ میهد....
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
میدونی چیه؟
بعضی وقتا یه حسِ غریبی میاد سراغم؛
انگار یه چیزی رو گم کردم، یه چیزی که مالِ خودم نیست. یه نوستالژیِ عجیب، برای یه دورانی و نسلی که اصلا ندیدم. یه دلتنگیِ سرد و گنگ، انگار که یه جایِ زندگیم خالیه. با این دنیایِ مدرن و پر زرق و برق، انگار یه غریبهام، انگار گم شدم توش.!
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸