سلاحی برای کشتن به همراه داری؟
- دلتنگی دارم، مرا میکشد.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
حس میکنم آدمهایی که ازجان بیشتر دوست میداشتم شون دیگه آدمهای زندگیم نیستن:)
کاملا متوجه میشم که دوست ندارن کنار من باشن و هیچ کاری جز فاصله گرفتن از دستم برنمیاد ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
من فکر میکردم سالها باید
یکی یکی سپری شوند تا هر بار آدم
یک سال بزرگتر شود
اما اینطور نیست
این اتفاق یک شبه رخ میهد....
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
میدونی چیه؟
بعضی وقتا یه حسِ غریبی میاد سراغم؛
انگار یه چیزی رو گم کردم، یه چیزی که مالِ خودم نیست. یه نوستالژیِ عجیب، برای یه دورانی و نسلی که اصلا ندیدم. یه دلتنگیِ سرد و گنگ، انگار که یه جایِ زندگیم خالیه. با این دنیایِ مدرن و پر زرق و برق، انگار یه غریبهام، انگار گم شدم توش.!
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
۲۱ساعت مذاکره کردیم نه اورانیوم دادیم نه اختیارات تنگه هرمز رو. شاهزاده رضا پهلوی بود زنشم میداد بره🦦
' دیالوگهایحـق :
یکی هم نداریم یکی از پست هارو فوروارد کنه
چه کنیم مهربونیم🦦
این آدمایی هستند که میتونی با ذوقوشوق روزتو براشون تعریف کنی و راجب همچی باهاشون حرف بزنی؟
دقیقا همونو ندارم
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
به کسانی که در آرامش میخوابند حسادت میکنم؛
برای من هر شب نبردی با خاطراتم است..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸