eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
364 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
من فکر می‌کردم سال‌ها باید یکی یکی سپری شوند تا هر بار آدم یک سال بزرگتر شود اما اینطور نیست این اتفاق یک شبه رخ می‌هد..‌.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
می‌دونی چیه؟ بعضی وقتا یه حسِ غریبی میاد سراغم؛ انگار یه چیزی رو گم کردم، یه چیزی که مالِ خودم نیست. یه نوستالژیِ عجیب، برای یه دورانی و نسلی که اصلا ندیدم. یه دلتنگیِ سرد و گنگ، انگار که یه جایِ زندگیم خالیه. با این دنیایِ مدرن و پر زرق و برق، انگار یه غریبه‌ام، انگار گم شدم توش.! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
۲۱ساعت مذاکره کردیم نه اورانیوم دادیم نه اختیارات تنگه هرمز رو. شاهزاده رضا پهلوی بود زنشم می‌داد بره🦦
هدایت شده از عیّٰار
یکی هم نداریم یکی از پست هارو فوروارد کنه
این آدمایی هستند که میتونی با ذوق‌وشوق روزت‌و براشون تعریف کنی و راجب همچی باهاشون حرف بزنی؟ دقیقا همونو ندارم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
به کسانی که در آرامش می‌خوابند حسادت میکنم؛ برای من هر شب نبردی با خاطراتم است.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
کاش اطرافیانم بفهمن اینکه دلقکم مبنی بر این نمیشه که نمیدونم غم چیه . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
دخترای‌قشنگم 💙 روزتون مبارک باشه🧸🫂