eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
364 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
این آدمایی هستند که میتونی با ذوق‌وشوق روزت‌و براشون تعریف کنی و راجب همچی باهاشون حرف بزنی؟ دقیقا همونو ندارم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
به کسانی که در آرامش می‌خوابند حسادت میکنم؛ برای من هر شب نبردی با خاطراتم است.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
کاش اطرافیانم بفهمن اینکه دلقکم مبنی بر این نمیشه که نمیدونم غم چیه . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
دخترای‌قشنگم 💙 روزتون مبارک باشه🧸🫂
و اگر دیگر پیدا نشدم، از یاد ببر و فکر کن فقط خواب بدی بوده‌ام که فراموش کرده‌ای. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
متاسفانه یا خوشبختانه زندگی تنها چیزی رو که خوب یادم داد این بود که هیچ کسی رو بیشتر از خودم دوست نداشته باشم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
- گاهی بی آنکه بفهمی در طول زمان ، آدم دیگری می‌شوی بیشتر سکـوت میکنی دیرتر باور میکنی و کمتر می رنجی .. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰