eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
402 دنبال‌کننده
365 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
و اگر دیگر پیدا نشدم، از یاد ببر و فکر کن فقط خواب بدی بوده‌ام که فراموش کرده‌ای. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
متاسفانه یا خوشبختانه زندگی تنها چیزی رو که خوب یادم داد این بود که هیچ کسی رو بیشتر از خودم دوست نداشته باشم 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
- گاهی بی آنکه بفهمی در طول زمان ، آدم دیگری می‌شوی بیشتر سکـوت میکنی دیرتر باور میکنی و کمتر می رنجی .. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
چه میدانم حتما دوست داشتنی نیستم دیگه ؛ وگرنه چطور ممکنه یه نفر هم نباشه که برای بودن کنار من تلاش کنه ؟ 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
دلِ ما بود ولی تنگِ شما است، چرا؟! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
تنها کسی که شمارو واقعا دوست داره و براتون تو هر شرایطی میجنگه گلبول سفید‌تونه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
من هیچوقت ناخواسته کسیو اذیت نکردم همش برنامه ریزی شده‌ست 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸