eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
402 دنبال‌کننده
365 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
دلِ ما بود ولی تنگِ شما است، چرا؟! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
تنها کسی که شمارو واقعا دوست داره و براتون تو هر شرایطی میجنگه گلبول سفید‌تونه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
من هیچوقت ناخواسته کسیو اذیت نکردم همش برنامه ریزی شده‌ست 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
تا زمستان نگذرد گندم نمی روید ز خاک قد کشیدن های ما پاداش جان فرسودن است - مولانا 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
فعلا می‌سازم. چه می‌شود کرد؟ مگر می‌شود دنیا را پاره کرد و از داخلش خوش‌بختی در آورد؟! همین است که هست. - فروغ فرخزاد 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
برگشتی تو کار نیست ، قدر هرچیزیو به موقعش بدونید . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدم‌ها فراموش می‌کنند ؛ رفیق را، همسایه را، رهگذر را، حتی گاهی خود را. اما کسی را که با او دیوانگی کرده‌اند را هرگز! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸