فعلا میسازم. چه میشود کرد؟
مگر میشود دنیا را پاره کرد و از داخلش خوشبختی در آورد؟! همین است که هست.
- فروغ فرخزاد
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدمها فراموش میکنند ؛ رفیق را، همسایه را، رهگذر را، حتی گاهی خود را.
اما کسی را که با او دیوانگی کردهاند را هرگز!
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
مرده ها بیشتر از زنده ها گل دریافت میکنن،
چون پشیمونی قویتر از سپاسگذاریه.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و درنهایت
برایت آرزو دارم که هیچکس تو را از مهربان بودنت پشیمان نکند..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شما روزی که در زندگی متوجه بشی اکثریت آدمها حسودن دیگه بعد از اون سعی میکنی همه چیز رو پرایوت نگه داری.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰