eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
403 دنبال‌کننده
364 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا می‌سازم. چه می‌شود کرد؟ مگر می‌شود دنیا را پاره کرد و از داخلش خوش‌بختی در آورد؟! همین است که هست. - فروغ فرخزاد 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
برگشتی تو کار نیست ، قدر هرچیزیو به موقعش بدونید . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آدم‌ها فراموش می‌کنند ؛ رفیق را، همسایه را، رهگذر را، حتی گاهی خود را. اما کسی را که با او دیوانگی کرده‌اند را هرگز! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
مرده ها بیشتر از زنده ها گل دریافت میکنن، چون پشیمونی قوی‌تر از سپاس‌گذاریه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و درنهایت برایت آرزو دارم که هیچکس تو را از مهربان بودنت پشیمان نکند.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شما روزی که در زندگی متوجه بشی اکثریت آدم‌ها حسودن دیگه بعد از اون سعی میکنی همه‌ چیز رو پرایوت نگه داری. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مگر چمدانت چقدر بود که تمام زندگی ام را باخود بردی؟! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰