eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
401 دنبال‌کننده
362 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
مرده ها بیشتر از زنده ها گل دریافت میکنن، چون پشیمونی قوی‌تر از سپاس‌گذاریه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
و درنهایت برایت آرزو دارم که هیچکس تو را از مهربان بودنت پشیمان نکند.. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
شما روزی که در زندگی متوجه بشی اکثریت آدم‌ها حسودن دیگه بعد از اون سعی میکنی همه‌ چیز رو پرایوت نگه داری. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
مگر چمدانت چقدر بود که تمام زندگی ام را باخود بردی؟! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
فقط برای چیزهایی که باهاشون آینده دارین وقت بزارین؛ حتی آدما. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
ادب و احترام، زیبا ترین، کاریزماتیک ترین و جذاب ترین ویژگی یک انسانه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
گفتیم چیز های قشنگ زمان میبرد اما زمان ، زمان چیزهای قشنگ را برد . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خطاب به تمام خستگان جهان: باشد که اشک بعدی شما ، اشک شوق باشد. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰