eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
401 دنبال‌کننده
362 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
ادب و احترام، زیبا ترین، کاریزماتیک ترین و جذاب ترین ویژگی یک انسانه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
گفتیم چیز های قشنگ زمان میبرد اما زمان ، زمان چیزهای قشنگ را برد . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
خطاب به تمام خستگان جهان: باشد که اشک بعدی شما ، اشک شوق باشد. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
تو همیشه برای من جزو امن‌ترین آدمایی.. داداش‌بزرگه:)!- 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
حالم چطوره؟ خاکستری؛ فقط بعضی وقت‌ها تیره‌تر می‌شه و گاهی اوقات، روشن‌تر. من نه اون‌قدر حالم بده، که از ادامه دادن دست بکشم‌؛ نه اون‌قدر دلم خوشه که به آینه لبخند بزنم. نمی‌دونم، شاید معنای زندگی همینه! 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
وقتی ناراحت بودم ، به او گفتم که نمی‌خواهم او را ببینم ، پس چراغ را خاموش کرد و در کنارم ماند .. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰