حالم چطوره؟ خاکستری؛ فقط بعضی وقتها تیرهتر میشه و گاهی اوقات، روشنتر.
من نه اونقدر حالم بده، که از ادامه دادن دست بکشم؛ نه اونقدر دلم خوشه که به آینه لبخند بزنم.
نمیدونم، شاید معنای زندگی همینه!
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
وقتی ناراحت بودم ، به او گفتم که نمیخواهم او را ببینم ، پس چراغ را خاموش کرد و در کنارم ماند ..
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اگر میدانستم پس از آن همه رنجها و نابهسامانیها تو را ميتوانم داشته باشم، بدون شك با ارادهی آهنينتری تحملشان ميكردم.
- شاملو
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰