eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
401 دنبال‌کننده
362 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
رفتن و فراموش شدن خیلی بهتر از موندن و بی ارزش شدنه . 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
چه میدانم حتما دوست داشتنی نیستم دیگه ؛ وگرنه چطور ممکنه یه نفر هم نباشه که برای بودن کنار من تلاش کنه ؟ 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
برای کسی‌صبر کن که برای پایان دادن به غمت، با دنیا میجنگه. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
_عجب امتحان ترمی بود، نه؟ +کاپیتان ما هنوز تو میان‌ترمیم:) 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
خنده‌هایم گرچه حاشا کرده بغضم را ولی چشم‌هایم آبرودارانِ خوبی نیستند... 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
تو برام مثل اهنگای چاووشی میمونی غمگینم میکنی اما حاضر نیستم ازت بگذرم. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸