چه میدانم
حتما دوست داشتنی نیستم دیگه ؛
وگرنه چطور ممکنه یه نفر هم نباشه که برای بودن کنار من تلاش کنه ؟
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
برای کسیصبر کن که برای پایان دادن به غمت، با دنیا میجنگه.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
_عجب امتحان ترمی بود، نه؟
+کاپیتان ما هنوز تو میانترمیم:)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
خندههایم گرچه حاشا کرده بغضم را ولی
چشمهایم آبرودارانِ خوبی نیستند...
#علیرضا_نورعلیپور
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
تو برام مثل اهنگای چاووشی میمونی
غمگینم میکنی اما حاضر نیستم ازت بگذرم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸