_عجب امتحان ترمی بود، نه؟
+کاپیتان ما هنوز تو میانترمیم:)
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
خندههایم گرچه حاشا کرده بغضم را ولی
چشمهایم آبرودارانِ خوبی نیستند...
#علیرضا_نورعلیپور
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
تو برام مثل اهنگای چاووشی میمونی
غمگینم میکنی اما حاضر نیستم ازت بگذرم.
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸
انگار کـه تمام ِآنچـه را دوست داشتهام از من دزدیدهاند و
حتی اگر تمـام آن را به من بازگردانند کافی نخواهد بود ".
_ فرانتس کافکا _
𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
' دیالوگهایحـق :
˹ 𝐄𝖻︎𝐭𝖾𝐝𝗂𝐚𝐥𝗈𝐭g | دیـٰـالوگ ˼
جوری که این سریال جذاب بود:))))
(برتا)