eitaa logo
' دیالوگ‌های‌‌‌‌‌‌حـق :
401 دنبال‌کننده
364 عکس
65 ویدیو
2 فایل
𓏲࣪ 𝗶𝗇︎ ‌𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮‌𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ 𝗴ْ𝗈𝖽 🌃 ִֶָ بگذشت ُ چـه گویم ك چه بر من بگذشت ' ִֶָ شـروع : 𝟮𝟵 . 𝟮 . 𝟬𝟰 – ִֶָ ‹ ناشناس ِما🤍 https://abzarek.ir/service-p/msg/4475663 › 𝐂𝐫 : @MiM_Mp
مشاهده در ایتا
دانلود
لف میدین غمم گین میشه.
گاهی تمام جمعیت یک شهر همان یک نفریست که نیست... 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
غـافل کند از کوتهـی عمـر شکایـت شـب در نظـر مردم بیـدار بلنــد است ؛ .. - صائب تبریزی 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
اونایی که بیدارید، برید بخوابید👈🏻👉🏻
گر بیایی دهمت جان و نیایی کشدم غم من که بایست بمیرم چه بیایی چه نیایی. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
وقتی میپرسم "چه خبر؟" میخوام از روزت برام بگی وگرنه "سلامتی" و زهرمار. 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰
آنـان که اهـل صلحنـد ، بردند زندگی را ویـن ناکـسان بمانند در جنـگ زندگـانـی. - مولانا 𝓔𝓫𝓽𝓮𝓭𝓲𝓪𝓵𝓸𝓰